Tuesday, September 9, 2014

Yang Peliknya : Awek Cun Buka Coli Untuk Apa?

As salam..

Lamanya tak update blog ni.. bukan aper, sejak resign keje, bz ngan anak-anak.. termasuk la si baby. dan saya makin bertambah bz sejak berbisness #online ni..

So kepada sapa2 yg nak beli tudung yang super duper gojes ni, leh la like page saya atau ke blog shop saya ye!!! Harga memang la super duper murah.

ok, entry kali ni Yang Peliknya........
Memang la yang pelik-pelik ni hanya berlaku kat China kan. Tapi saya memang teringin benar nk ke China.. Hope, my dream come true la...

Alkisahnya....... pada satu hari yang damainya..... something yang...
---;---
--;--
-;-


telah berlaku di satu pameran yang dinamakan Secoo 2014 di Chongwenmen, China. Antara aktiviti di pameran ini adalah memberi peluang kepada orang ramai menguji keaslian dan ketulinan barangan yang mereka beli.

Maklumlah negara China kan terkenal dengan aktiviti ‘ciplak’ dan cetak rompak. Ramailah yang tampil untuk menguji barangan mereka seperti beg tangan, aksesori dan berbagai lagi.



Namun dalam ratusan pengunjung yang hadir, seorang awek cun telah membuat kejutan apabila sanggup membuka colinya di depan khalayak ramai dan menyerahkannya kepada wakil penganjur untuk diperiksa sama ada bra yang dipakainya itu asli atau cuma barangan tiruan!



Mahu tak mahu, petugas berkenaan pun terpaksa memeriksa coli tersebut. Wanita tersebut bernasib baik kerana setelah diperiksa, ternyata bra ‘branded’ yang dibelinya itu disahkan asli.


Tapikan ketat je muka mamat ni.. pegang pon guna hujung jari je.. 
korang rasa? pelik tak?


No comments:

Post a Comment