Friday, September 13, 2013

TAHNIAH BLACK HANIFAH : Sah Bergelar Suami



Syukur Alhamdulillah, Black Mentor telah sah bergelar suami!!



Akhirnya Black Hanifah atau lebih di kenali sebagai Black Mentor telah pun sah bergelar suami kepada pasangannya Naquia Yasira Binti Mohammad Khairi aka Chira yang berusia 28 tahun. Pasangan ini diijabkabulkan oleh bapa pengantin perempuan sendiri di Zebra Square, Kg Pandan pada jam 12.06 tghri tadi.. dengan mas kawin sebanyak RM80.00 dan hantaran sebanyak RM12,000.00.

Pihak lelaki telah memberikan 7 dulang hantaran yang berupa sepasang telekung, beg tangan berjenama Chanel, minyak wangi Bvlgari, sebentuk cincin, iPad Mini, sepersalinan baju dan kasut serta barangan kosmetik.

Pihak perempuan pula telah membalas dengan 9 dulang hantaran yang berupa jam tangan, kasut, sirih junjung, Al-Quran, songkok, dompet, minyak wangi dan tali pinggang.


Majlis persandingan Black dan Chira ini akan di adakan di Dewan Komuniti Bangsar yang berkongsepkan English Contemporary untuk sebelah perempuan, dan di Zebra Square untuk sebelah lelaki.

Walaubagaimanapun, Black akan mengadakan majlis resepsi pada 15 September 2013 bagi meraikan hari bahagianya bersama peminat di padang bola PPRT Pantai Dalam.

Apa pun tahniah sekali lagi diucapkan kepada Black dan isteri.. semoga bahagia hingga ke akhir hayat..


Sumber : OhBulan

No comments:

Post a Comment