Monday, July 29, 2013

MY PREGNANCY...

As salam...

Hari ke 20 ramadan.. aku diserang gastrik pagi-pagi lagi. Baby dalam perut juga galak bergerak. Goncang juga tembok ketabahan.. banyak nyer dugaan di bulan ramadan ni.

1hb Ogos ni genap la 6 bulan usia kandungan aku ni. Alhamdulillah, ketika aku ke Poliklinik Yuslina Seri Alam pagi tadi, tempat di mana aku selalu check perut dan mendapatkan rawatan, Dr Hani cakap baby ok, sihat dan aktive. Tak pe, biarlah aku sahaja yang sakit, tapi baby dalam perut masih mampu berenang dengan gembira.

Ini merupakan pengalaman mengandung aku yang ke 4, dan aku bakal melahirkan zuriat ke 4 ini hujung bulan November. Semoga baby yang bakal lahir ini akan menjadi anak yang soleh/solehah, yang akan berjasa pada ibubapanya, agama, bangsa dan negara.

Aku juga berharap dan berdoa agar baby ini akan lahir dengan sihat, dipermudahkan proses kelahirannya, sempurna, comel yang menjadi kebanggaan kami semua nanti.

Oleh kerana aku MC ari ni, maka puasa aku juga MC.. ubat belum makan lagi.... so, out dulu la.. bye!!


No comments:

Post a Comment